Prof Arshad Javed Books In Urdu PDF Free Download
 

Forum.Noorclinic.com
Noor Clinic Pakistan Forum

 
Letter to Erfiwa
  Welcome : Guest
Login | Register | Rules
Noor Clinic| Forum | Health| Sex | General |Pakistani Matrimonial| Site Map
Procedure | Recent Post |New Topic | Most Viewed| Paigham e Quran and Hadees
  Ask A Doctor
Warning: This Website is not for people who are less than 16 years of age. Please Exit
 
Medical Forum Categories
Medical Discussion
Unmarried Boys Problems
Unmarried Girls Problem
Married Men Problem
Married Women Problem
Religion and Sex
Religion and Culture
Social Problem
General Health
Non Medical Discussion
Food & Recipes
Sports & Games
Politics
Urdu
Career and Success
Articles
Chatting
Suggestions
Women Health
Men Health
Junk and Spam
NoorClinic
Home(General)
Home(Health and Sex)
Forum Procedure
Noor Clinic Home
Baby Care
Daily Questions
  Start New Topic  My Profile
   

Kia Bivi Ka Doodh Piya Ja Sakta Hai

Religion and Sex   >>  Breast Sucking
   
  Honolulu Hawaii Bar Dance Shows Urdu Safarnama
 
cuteeyes10 Group: Members  Joined: 01st Oct, 2008  Topic: 1  Post: 3  Age:  34  
Posted on:1st Oct 2008, 7:05pm
 

Kia Bivi Ka Doodh Piya Ja Sakta Hai

kia koi admi apne biwi ka doodh pee sakta hai?
This Post Started by: Cuteeyes10

Posted on : Friday, 3rd October 2008, 12:31pm


1.   Kia Islamic point of view se koi admi apni biwi ka doodh pee sakta hai?

2.   Kia koi admi apni biwi k breasts ko moun main dal(choos) sakta hai?


Bewaqoof Group: Members  Joined: 19th Sep, 2010  Topic: 264  Post: 4719  Age:  43  
Posted on:1st Oct 2008, 7:21pm
 

Bivi Ka Doodh Peena Islam mai makrooh hai

aap yeh sawal kio pooch rahe hai? aur yeh bhi bataye keh kia aap Islamic point se pooch rahe hai, tu iss ka jawab hai keh Islam mai bivi ka doodh peena makrooh hai.



Veer Group: Members  Joined: 12th Oct, 2011  Topic: 85  Post: 4723  Age:  35  
Posted on:1st Oct 2008, 10:09pm
 

Bivi Ka Doodh Peena Jaiz Nahi Hai

agreed with bewaqoof

wife ka dhood peena jaiz nehin.ager ghalati se mou mein chala jaye to ose forun thook dena chahein.




Soft Eyes Group: Members  Joined: 12th Apr, 2008  Topic: 2  Post: 11  Age:  32  
Posted on:4th Oct 2008, 12:22am
 

Bivi Ka Doodh Peena And Islam

 

Click Here:Drinking of Wife's Breast Milk:What Islam Says?




laalshah Group: Members  Joined: 16th Jul, 2008  Topic: 9  Post: 31  Age:  36  
Posted on:7th Oct 2008, 9:19pm
 

Bivi Ka Doodh Peena Oral Sex Kehlata Hai

no after this aap ka nikah khatam ho jata hai aur aap uss k bete ban jaey ge

secondly unko choosna oral sex main ata hai jis ka islam main koi wazeha mamnooat nai hai so ager aap sahi samajhte hain then aap choosain but don't drink milk.




alharam Group: Members  Joined: 01st Apr, 2009  Topic: 2  Post: 21  Age:  29  
Posted on:1st Apr 2009, 9:05pm
 

Bivi Ka Doodh Peena Mana Hai

ap ny agar peya ha to ap ko main kia bolon

ap ke wife ab wife nahi ap ke maa hogaye ha ager ap ke kiaha tu

 bahi agar ap nahi bhe talak dy dain tu ap apne maa k sat edit karahy han yah bas islam sy doore ha ap k kiu nahi pata yah bat kiu yah pata ha k sex kary sy edit hota




snnifer Group: Members  Joined: 07th Apr, 2009  Topic: 6  Post: 36  Age:  30  
Posted on:9th Apr 2009, 7:41am
 

Bivi Ka Doodh Piya Nahi Ja Sakta Hai

i think its enough



جواب:

الحمدللہ

سوال کا جواب دینے سے قبل رضاعت کے احکام بیان کرنا ضروری ہیں :

1 - یقینا کتاب وسنت اور اجماع سے رضاعت کا ثبوت ملتا ہے ۔

کتاب اللہ میں سے دلائل :

اللہ سبحانہ وتعالی کا فرمان ہے :

{ اورتمہاری وہ مائیں جنہوں نے تمہیں دودھ پلایا ہے ، اور تمہاری دودھ شریک بہنیں } النساء ( 23 )

سنت نبویہ میں بھی اس کی دلیل ملتی ہے :

ابن عباس رضی اللہ تعالی عنہما بیان کرتے ہیں کہ رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا :

( رضاعت سے بھی وہی ( رشتہ ) حرام ہے جو کہ نسب سے حرام ہوتا ہے ) صحیح بخاری وصحیح مسلم ( 1444 ) ۔

اوراجماع کی دلیل یہ ہے کہ :

علماء کرام کا اس پر اجماع ہے کہ رضاعت کی وجہ سے نکاح کی حرمت اوراسی طرح محرم اورخلوت ، ثابت ہوجاتی ہے اوردیکھنا بھی جائز ہوجاتا ہے ۔

2 - رضاعت کے موثر ہونے کی کچھ شروط ہیں :

- کہ رضاعت دوسال کے دوران ہو اس لیے کہ اللہ تعالی کافرمان ہے :

{ اورمائيں اپنی اولاد کوپورے دوبرس دودھ پلائيں ، یہ اس کے لیے ہے جومدت رضاعت پوری کرنا چاہے } البقرۃ ( 233 ) ۔

- یہ رضاعت کی تعداد پانچ ہو یعنی بچہ پانج بار اپنی خوراک پوری کرے ، جس طرح کھانے میں ایک کھانا یا پھر پینے میں سے ایک پینا ہوتا ہے اسی طرح بچے کی بھی خوراک ہے جووہ پانچ پوری کرے یعنی دوسرے الفاظ میں کہ وہ ایک بار ماں کا دودھ اپنے منہ میں ڈالے اورپھر پینے کے بعد خود ہی باہر نکالے ، تواس طرح پانچ بار ہونا چاہیے ۔

لیکن بچہ اگر سانس لینے یا پھر ایک کو چھوڑ کر دوسرے کومنہ میں ڈالنے کے لیے نکالے تواسے ایک بار رضاعت شمار نہیں کیا جائے گا ۔

امام شافعی رحمہ اللہ کا یہی مسلک ہے اورحافظ ابن قیم رحمہ اللہ تعالی نے بھی اسے ہی اختیار کیا ہے ۔

رضعہ کی تعریف یہ ہے کہ : بچہ ایک باردودھ منہ میں ڈال کرچوسے حتی کہ وہ اس کے پیٹ میں جائے اوربچہ خود ہی اسے چھوڑ دے تویہ ایک ر‏ضعہ شمار ہوگا ۔

پانچ ر‏ضعات کی دلیل میں مندرجہ ذيل حدیث پیش کی جاتی ہے :

عائشہ رضي اللہ تعالی عنہا بیان کرتی ہیں کہ : قرآن مجید میں دس معلوم رضعات کا نزول ہوا تھا جن سے حرمت ثابت ہوتی تھی لیکن بعد میں انہیں پانچ رضعات کے ساتھ منسوخ کردیا گیا ، اورنبی صلی اللہ علیہ وسلم کے وفات کے وقت بھی یہ پڑھی جاتی تھیں ۔ صحیح مسلم حدیث نمبر ( 1452 ) ۔

یعنی بہت ہی دیر بعد اس کی تلاوت منسوخ کردی گئي حتی کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم وفات پاگئے ، اورکچھ لوگوں کواس کے منسوخ ہونے کی خبر نہ مل سکی ، جب اس کی تلاوت کا منسوخ ہونے کا انہیں بھی علم ہوا توانہوں نے بھی اسے ترک کردیا اورسب کا اس پر اتفاق ہوا کہ تلاوت منسوخ ہے اورحکم باقی رکھا گيا ہے ، یعنی حکم کے بغیر صرف تلاوت ہی منسوخ ہے ، یہ بھی نسخ کی اقسام میں سے ایک قسم ہے ۔

جب یہ ثابت ہوگيا تو اس سے یہ پتہ چلا کہ دوسال کے بعد رضاعت ثابت نہیں ہوگي جس سے حرمت ثابت ہوسکے ۔

جمہور علماء کرام کا مسلک یہی ہے ، ان کے دلائل میں مندرجہ بالا آیت اورنبی صلی اللہ علیہ وسلم کا فرمان بھی ہے :

( اس رضاعت سے حرمت ثابت ہوتی ہے جس سے انتڑیاں بھرجائیں اوردودھ چھڑانے کی مدت سے قبل ہو ) سنن ترمذی حدیث نمبر ( 1152 ) ترمذی رحمہ اللہ تعالی نے اسے حسن صحیح کہا ہے ۔

اوراکثراہل علم کے اورصحابہ کرام وغیرہ کا بھی عمل بھی اسی پر ہے کہ حرمت اسی رضاعت سے ثابت ہوتی ہے جودوسال سے کم عمر میں ہو اوردوبرس کی عمر کے بعد حرمت ثابت نہیں ہوتی ۔ ا ھـ

اس پر صحابہ کرام سے بھی آثار موجود ہیں :

ابوعطیہ وداعی رحمہ اللہ تعالی کہتے ہیں کہ ایک آدمی عبداللہ بن مسعود رضي اللہ تعالی عنہما کے پاس آیا اورکہنے لگا : میرے ساتھ میری بیوی تھی اس کا دودھ اس کے پستانوں میں رک گيا تومیں نے اسے چوس کرپھینکنا شروع کردیا ، بعد میں ابوموسی رضي اللہ تعالی عنہ کے پاس گيا ، ابن عباس رضي اللہ تعالی عنہما نے کہا انہوں نے کیا فتوی دیا ؟

اس شخص نے ان کا فتوی بیان کیا ابن مسعود رضي اللہ تعالی عنہما نے اس آدمی کا ہاتھ پکڑا اورابوموسی رضي اللہ تعالی عنہ کوکہنے لگے کیا آپ اسے دودھ پیتا بچہ سمجھ رہے ہیں ؟ رضاعت تو وہ ہے جس سے خون اورگوشت بنے ، توابوموسی رضي اللہ تعالی عنہ کہنے لگے جب تک آپ لوگوں میں یہ حبرالامہ ابن مسعود رضي اللہ تعالی عنہما موجود ہیں مجھ سے کسی بھی چيز کے بارہ میں نہ پوچھو ۔ مصنف عبدالرزاق ( 7 / 463 ) حدیث نمبر ( 1389 ) ۔

اور امام مالک نے بھی موطا میں ( 2 / 603 ) میں ابن عمررضي اللہ تعالی عنہما سے روایت کیا ہے کہ :

رضاعت تو اس کے لیے ہے جس نے بچپن میں دودھ پلایا اوربڑے کی رضاعت نہیں ۔ اس کی سند صحیح ہے ۔

عبداللہ بن دینار رحمہ اللہ تعالی بیان کرتےہیں کہ ایک شخص عبداللہ بن عمر رضي اللہ تعالی عنہما کے پاس آیا اورمیں بھی ان کے ساتھ تھا وہ دار قضاء کے پاس آئے اوربڑے شخص کی رضاعت کےبارہ میں سوال کرنے لگے ؟

توعبداللہ بن عمر رضي اللہ تعالی عنہما کہنے لگے کہ ایک شخص عمربن خطاب رضي اللہ تعالی عنہ کے پاس آکرکہنے لگا میری ایک لونڈی تھی جس سے میں وطئی کیا کرتا تھا میری بیوی نے اسے دودھ پلادیا ، میں جب میں اس کے پاس جانے لگا تومیری بیوی کہنے لگی اس سے دور رہو ، اللہ کی قسم میں نے اسے دودھ پلادیا ہے

عمررضي اللہ تعالی عنہ کہنے لگے اسے سزا دو اوراپنی لونڈی کے پاس جاؤ اس لیے کہ رضاعت توبچے کی ہے ۔ موطا امام مالک ، اس کی سند صحیح ہے ۔

تو اس سے یہ ثابت ہوا کہ بیوی کا دودھ چوسنے سے حرمت ثابت نہیں ہوتی ، اس کا کچھ بھی اثر نہیں ۔

ابن قدامہ رحمہ اللہ تعالی کہتے ہیں :

تحریم رضاعت میں یہ شرط ہے کہ وہ دوسال میں ہو ، اکثر اہل علم کا یہی قول ہے ، اوراسی طرح عمر ، علی ، ابن عمر ، ابن مسعود ، ابن عباس ، اورابوھریرہ رضي اللہ تعالی عنہم اورازواج مطہرات سے بھی روایت ہے صرف عائشہ رضي اللہ تعالی سے یہ ثابت نہیں ۔

امام شعبی ، ابن شبرمہ ، اوزاعی، امام شافعی ، اسحاق ، ابویوسف ، محمد ، ابوثور ، بھی اسی کے قائل ہیں اورامام مالک کی ایک روایت بھی اسی طرح کی ہے ۔

تو اس بنا پر بیوی کا دودھ چوسنا کوئي اثرانداز نہیں ہوتا اگرچہ اس کا ترک کرنا ہی اولی ہے ۔

شیخ محمد بن صالح عثیمین رحمہ اللہ تعالی سےاس مسئلہ کے بارہ میں پوچھا گیا توان کا جواب تھا :

بڑے کی رضاعت موثر نہیں ، اس لیے کہ رضاعت وہ موثر ہے جوپانچ یااس سے زائد رضعات ہو اور ہو بھی دو برس کی عمر تک دودھ چھڑانے سے قبل ، تواس بنا پر ہم اگرکوئي اپنی بیوی کا دودھ چوستا ہے یا پھر وہ پیتا ہے تواس کا بیٹا نہیں بنے گا ۔

دیکھیں فتاوی اسلامیۃ ( 3 / 338 ) ۔

واللہ اعلم .



شیخ محمد صالح المنجد



asad_789 Group: Members  Joined: 19th May, 2012  Topic: 0  Post: 21  Age:  36  
Posted on:24th May 2012, 7:57am
 

husband apni bivi ka dood pee sakte hai,

asalamu alaikum.
husband apni bivi ka dood bilkul pee saktey hai is main koi ghalat baat nhi hain, aur na koi gunah hain. main ne aik mufti se yeh baat suni hain ke aik admi aik din apne ghar bazar se gaye <cow> ka dood laya, aur bivi ko chaiye bananey ko kaha, bivi ki kisi ghalti ki waja se woh sara dood zameen par behgaya. aur bivi apne shohar se bahut darti thi. tu bivi ne dhar ki wajah se apna breast ka dood bana ke diya. kuch dino baad bivi ne husband ko sab kuch bata diya. aur woh aadmi aik molvi ke paas gaya, molvi sab ne kaha ke bivi ka doodh peena haram nahi hain. aur na koi gunnah hain. molvi sab ne kaha k agar koi <male> bacha kisi aur aurat ka dood peeley tu us bache k liye us aurat ke tamam beteon ke sath us bache ka nikah haram hain, aur us <male> bache ke baqi sab bhai us aurat ke tamam beteon se nikah kar sakte hai, aur agar koi <female> bachi kisi aur aurat ka dood pheeley tu us k liye us aurat ka har aulad k saath us ka nikah haram hai. agar yeh bache 2sal ya phir 2sal 6meheeney k ho.Aik Riwayat main 2sal aur dosrey main 2sal 6meheeney ka ho. agar age es se ziada ka ho to phir koi faraq nhi pharta wo bacha us aurat ke har aulad se nikah kar sakta hain, aur agar isi hisab se dekein tu husband ka age to is se ziada hain, isilye husband ko jitna bivi ka dood pheena hai phee saktey hain.
For Detail Click On Page No: 1
 
 
 
 
 
Pakistan Day Celebration In Malaysia  How to find job in Dubai  Anita Dongre Fashion Designer In Dubai
  Prof Arshad Javed Hypnotist and Clinical Psychologist  

 


Warning :The information presented in this web site is not intended as a substitute for medical care. Please talk with your healthcare provider about any information you get from this web site.
© Copyright 2003-2017 www.noorclinic.com, All Rights Reserved Contact Us
Last Updated: 11th Sep 2014