Prof Arshad Javed Books In Urdu PDF Free Download
 

Forum.Noorclinic.com
Noor Clinic Pakistan Forum

 
Letter to Erfiwa
  Welcome : Guest
Login | Register | Rules
Noor Clinic| Forum | Health| Sex | General |Pakistani Matrimonial| Site Map
Procedure | Recent Post |New Topic | Most Viewed| Paigham e Quran and Hadees
  Ask A Doctor
Warning: This Website is not for people who are less than 16 years of age. Please Exit
 
Medical Forum Categories
Medical Discussion
Unmarried Boys Problems
Unmarried Girls Problem
Married Men Problem
Married Women Problem
Religion and Sex
Religion and Culture
Social Problem
General Health
Non Medical Discussion
Food & Recipes
Sports & Games
Politics
Urdu
Career and Success
Articles
Chatting
Suggestions
Women Health
Men Health
Junk and Spam
NoorClinic
Home(General)
Home(Health and Sex)
Forum Procedure
Noor Clinic Home
Baby Care
Daily Questions
    Start New Topic  My Profile
 

Bidet In Islam - Bidat Meanings: Biddat Kia Hai?

Religion and Culture   >>   Religious Information
 
 
paroot Group: Members  Joined: 23rd Nov, 2008  Topic: 67  Post: 1665  Age:  37  
Posted on:30th Mar 2010, 6:29pm
 

Bidet In Islam - Bidat Meanings: Biddat Kia Hai?

رسم ورواج

ریاء وتفاخر وبدعت واسراف وغیرہ

کیا فرماتے ہیں علماء کاملین علماء شریعت اور فاضلین مفتیان طریقت اس مسئلہ میں کہ لوگوں کا ستائیسویں شب رمضان کے موقع پر مساجد کو آراستہ کرنا روشنیوں کا خصوصی اہتمام کرنا میلاد شریف کی تقریبات کے لئے مکانات کو سجانا ، فانوس اور پھول وغیرہ لگانا، بزرگان دین کے سالانہ عرسوں میں خانقاہوں پر اور آنحضرت صلی اللہ تعالٰی علیہ وسلم کے مزار پر انوار پر اس قسم کا بندوبست کرنا سوائے مال وقف کے درست ہے یا حرام؟ بحوالہ کتب مدلل جواب مرحمت فرمایا جائے اللہ تعالٰی سب پر رحمت فرمائے۔ (ت)

 

مذکورہ زیب وزینت شرعا جائز ہے۔ اللہ تعالٰی کا ارشاد ہے فرمادیجئے کہ اس زینت وزیبائش کو کس نے حرام ٹھہرادیا ہے جو اس نے اپنے بندوں کے لئے ظاہر فرمائی ہے۔ اسی طرح ضرورت اور مصلحت کے مطابق روشنی کا انتظام کرنا بھی جائز ہے (مختلف حالات کے لحاظ سے ضرورت بدلتی رہتی ہے) مثلا مکان کی تنگی اور کشادگی۔ لوگوں کی قلت وکثرت ، منازل کی وحدت وتعدد وغیرہ ان صورتوں میں ضرورت اور حاجت میں تبدیل آجاتی ہے۔ تنگ منزل اور تھوڑے مجمع میں دو تین چراغ بلکہ ایک بھی کافی ہوتاہے۔ کشادہ اور بڑے گھر زیادہ لوگوں اور متعدد منزلوں کے لئے دس بیس بلکہ ان سے بھی زیادہ کی ضرورت پڑتی ہے، امیر المومنین سیدنا حضرت علی کرم اللہ وجہہ رمضان شریف میں رات کے وقت مسجد نبوی میں تشریف لائے تو مسجد کو چراغوں سے منور اور جگمگاتے ہوئے دیکھا کہ ہر سمت روشنی پھیل رہی تھی آپ نے امیر المومنین سیدناحضرت عمر فاروق رضی اللہ تعالٰی عنہ کو بذریعہ دعا یاد فرمایا اور ارشاد فرمایا کہ اے فرزند خطاب! تم نے ہماری مساجد کو منور وروشن کیا اللہ تعالٰی تمھاری قبر کو منور فرمائے، قبرستان اور مزارات پر شمع جلانے کے مسئلہ کو فقیر نے اپنے مالک مستقل رسالہ میں وضاحت کے ساتھ بیان کیا ہے رسالے کا نام ہے طوالع النور فی حکم السرج علی القبور (نور کے نورانی مطالع قبروں پر چراغاں کرنے کے حکم کے بیان میں۔ت) میں نے اس میں یہ تحقیق بھی پیش کی ہے کہ حدیث میں قبروں پر چراغاں کرنے والوں پر لعنت فرمائی جانے والی روایت سے مخالفین جو استدلال اور سہارا لیتے ہیں اس کا حقیقی مفہوم کیا ہے۔ قطع نظر اس سے کہ اس حدیث کی سند میں باذام نامی راوی ضعیف ہے۔ از روئے عقل بھی مخالفین کے لئے مفید نہیں، البتہ روشنی کا بے فائدہ اور فضول استعمال جیسا کہ بعض لوگ ختم قرآن والی رات یا بزرگوں کے عرسوں کے مواقع پر کرتے ہیں سیکڑوں چراغ عجیب وغریب وضع وترتیب کے ساتھ اوپر نیچے اور باہم برابر طریقوں سے رکھتے ہیں محل نظر ہے اور اسراف کے زمرے میں آتا ہے چنانچہ فقہائے کرام نے کتب فقہ مثلا غمز العیون وغیرہ میں اسراف (فضول خرچی) کی بنا پر ایسا کرنے سے منع فرمایا ہے۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ جہاں اسراف صادق آئے گا وہاں پرہیز ضروری ہے۔ اللہ تعالی پاک۔ برتر اور خوب جاننے والا ہے۔ (ت)

(۱؎ القرآن الکریم ۷/ ۳۲)

(۲؎ تاریخ الخلفاء فصل فی اولیات عمر رضی اللہ تعالٰی عنہ مطبع مجتبائی دہلی ص۹۷)

(۱؎ مسند امام احمد بن حنبل عن ابن عباس دارالفکر بیروت ۱/ ۲۲۹)

(جامع الترمذی باب کراھیۃ ان یتخذ علی القبر مسجدا امین کمپنی دہلی ۱/ ۴۳)

myrizvi Group: Members  Joined: 20th Apr, 2008  Topic: 133  Post: 8436  Age:  59  
Posted on:31st Mar 2010, 3:50am
 

Bid'aat in Islam

1. har woh kaam jo nabi kareem saw nay nahi kiaa aur hum kartay hain ... bid'aat nahi hai. jaisay plane maiN safar karna bid'at nahi hai (baaz log 'jawabi hujjat' k taur par aisi misaal pesh kahtay haiN)

2. sirf wohi amaal bid'aat haiN ...... jo aj deen k naam par kia jaa.ay.... yaa jiska kia janaa, deeni samjha jaa.ay / kaaray sawaab samjha jaa.ay / aakherat maiN nijaat ka zariyah samajh kar kia jaa.ay ....... jabkay "aisay kaamouN /rasoomaat" ki SANAD Nabi kareem saw aur sahaba karaam RA ki zindagiyouN maiN nazar nah aa.aay........... yahaaN misalaiN denay ki zaroorat nahi...... har samajh boojh wala shakahs khud dekh sakta hai k aaj kal kaun kaun say kaam deen k naam par "ejaad" kiyeh gaye haiN, jinka saboot dauray resaalat saw aur dauray sahaba RA main nahi miltaa.

3. bis'aat ki aik aur pahchaan:

Allah ka quran maiN hukm hai k Allah ki rassi (quran) ko mazbooti say thaam lo aur baham firqay nah banaa'o............... doosri taraf nabi kareem saw ka farmaan hai k meri ummat maiN 72 firqay paidaa hongay aur in maiN say aik "firqah" k elawah saray firqay jahannami hongay.... poocha gaya yaa rasool Allah ... jahannam main kaun saa "firqah" jahannam say bachegaa (aur jannat main jaayegaa)... jawaab milaa.... woh group jo quran o sunnat par amal kartay howay meray aur meray sahabah RA k tareeqouN par chalta rahegaa (mafhoom)

aj 'mosalmnaaouN' k naam par maujood "tamaam firqouN"  ka jaizah lijyeh.... apko mostly "firqay"... aik doosray say inhi "bid'aat" ki wajah say aik doosray say alag nazar aayengay........ yaani har "firqay" maiN maujood "bid'aat" doosray "firqay" ki "bid'aat" say juda juda haiN...... 'imaaniyaat' o aqaid ki baat to choraiN k yeh  'nazar' nahi aatay......... magar deen k naam par jo 'rasoomaat" yeh firqay sar.anjaam detay hain......... yehi "rasoomaat"  aik doosray say alag alag hain.... aur yehi "munfarid-rasoomaat" hi in "firqouN" ki wajah shanaakht bhi hai

har common mosalmaan yeh bah khoobi dekh sakta hai k mostly "firqouN" k yeh naam nehaad "mazhabi rasoomaat" ka saboot dauray resaalat /sahabah say nahi miltaa....... pus yehi bid'aat hain.... aur bid'aat par amal karnay walaa gumraah hai...

jannat maiN jaanay k khahish.mand mosalmaanouN par laazim hai k woh nabi kareem saw ki above hadees ki raushni maiN bid'aat k haamil har morawwaj firqouN say doooooooooooor rahtay howay khailsatan quran o hadees k motaabiq apni zindagi guzaaray aur jannat maiN apnay daakhilay ko yaqeeni banaanay k liyeh quran o sunnat ki direction par chalay nah k firqoun ki bid'aat wali direction par

 

ch Babar Group: Members  Joined: 15th Jul, 2007  Topic: 32  Post: 1875  Age:  44  
Posted on:31st Mar 2010, 12:47pm
 

Biddat In Islam

myrizvi bhai
jannat maiN jaanay k khahish.mand mosalmaanouN par laazim hai k woh nabi kareem saw ki above hadees ki raushni maiN bid'aat k haamil har morawwaj firqouN say door rahtay howay khailsatan quran o hadees k motaabiq apni zindagi guzaaray aur jannat maiN apnay daakhilay ko yaqeeni banaanay k liyeh quran o sunnat ki direction par chalay nah k firqoun ki bid'aat wali direction par 

myrizvi bhai ye to aap ne bohat mushkil tareeqa bataya hae , mujay to koi bata raha tha k Punjab k eik city (Pak Patan) main kisi buzurag ka mizar hae wahan pe eik "bihashti darwaza" hae us main se guzrain to jannat pakki .  

Maryam Group: Members  Joined: 17th May, 2008  Topic: 27  Post: 4675  Age:  34  
Posted on:31st Mar 2010, 1:26pm
 

Bidat Aur Sunnat

sunnat aur bid,at
asal main pakistan main sab se zyada kharab doodh pak patan k girdo nawah main banta hae jis main surf, oil aur pata nahi kiya kiya ala bala daalay jatay hain kyun k khalis doodh bech kar roti kahan se poori ho . isliye jannat main janay k liye naik amaal ki bajaye behashti darwaza banaya gaya hae :) abb koi behashti darwaza samajh kar dakhil huwa aur agaye jahannum nikli tou muamla gaRbaR hosakta hae :) Allah pak hum ab par apna afzal farmay au naik raah dikhaye .

sunnat  ki misaal aisi hae k aap ne sunnat k mutabiq aik chota sa amal kiya . yani 1 main 0 add kar diya phir isi tarah 0 add kartay rahay tou yeh chota sa amal bhi bohat baRa hojata hae . yani 1 kaam sunnat k mutabiq karnay se 10 naikiyon ka sawab, abb is k baraks sunnat k khilaf kaam karna aisa hae k 1 s pehlay 0 add kar diya abb jitnay bhi 0 ya degets add kar lain us ka koi fayeda nahi hoga balkay nuqsan hi hoga . isi tarah kisi bhi amal main  bid,at shamil hogai tou us ka khasara duniya aur akhirat dono jagah bharna parega .
bid,at ki tafseel rizvi bhai ne kai bahi bata di hae 
paroot Group: Members  Joined: 23rd Nov, 2008  Topic: 67  Post: 1665  Age:  37  
Posted on:3rd Apr 2010, 4:27pm
 

Biddat And Wahabi Firqa

main jaanta ho k app ka 1 he maqsad hai k kese tarha topic ko edit /delet karaa k sukoon ka saas lena

q k app ka wahabi firqa khatree mein naa pareee.

app se esse he umeed rakhe hai hum ne esse agee kabhi rakhe he nahi ess leye koi farq nahi parta app ke esse batoon ka.

 

شرع شریف کا قاعدہ کلیہ یہ ہے کہ جس چیز کو خدا ورسول اچھا بتائیں وہ اچھی ہے اور جسے برافرمائیں وہ بری ہے اور جس سے سکوت فرمائیں یعنی شرع سے نہ اس کی خوبی نکلے نہ برائی وہ اباحت اصلیہ پر رہتی ہے کہ اس کے فعل وترک میں ثواب نہ عقاب، یہ قاعدہ ہمیشہ یاد رکھنے کا ہے کہ اکثر جگہ کام آئے گا آجکل مخالفین اہلسنت نے یہ روش اختیار کرلی ہے۔ جس چیز کو چاہا شرک، حرام، بدعت، ضلالت کہنا شروع کردیا اگر چہ وہ فعل صحابہ کرام یا تابعین عظام یا ائمہ اعلام سے ثابت ہو، اگر چہ وہ فعل اس نیک بات کے عموم واطلاق میں داخل ہو جس کی خوبیاں صریح قرآن مجید وحدیث شریف میں مذکور ہیں پھر سہرے وغیرہ رسمی باتوں کی تو کیا حقیقت ہے اور اس پر طرہ یہ ہوتا ہے کہ اہلسنت سے پوچھتے ہیں تم جو ان چیزوں کو جائز بتاتے ہو قرآن وحدیث میں کہاں جائز لکھا ہے حالانکہ ان کو اپنی خوش فہمی سے اتنی خبر نہیں کہ جائز کہنے والا دلیل خاص کا محتاج نہیں، جو ناجائز کہے وہ قرآن حدیث میں دکھائے کہ ان افعال کو کہاں ناجائز کہا ہے۔ کیا اہلسنت پر لازم ہے کہ وہ جس چیز کو جائز ومباح بتائیں اس کی خاص صورت کا حکم صریح قرآن مجید واحادیث شریف میں دکھائیں اور تم پر کچھ ضرور نہیں کہ جس چیز کو حرام بدعت گمراہی کہو خاص اس کی نسبت ان حکموں کی تصریح کتاب وسنت میں دکھادو۔ ان امور کی قدرے تفصیل مسئلہ قیام میں فقیر نے ذکر کی اور تحقیق کامل تصانیف علمائے اہلسنت میں ہے۔ شکر اﷲ تعالٰی مساعیھم الجمیلۃ۔

شرع تمھاری زبان کا نام نہیں کہ جسے چاہو بے دلیل حرام وممنوع کہہ دو، اور سفہائے مخالفین جو اس قسم کے مسائل میں حدیث من احدث فی امرنا ۱؎ وغیرہ پیش کرتے ہیں محض بے محل واغوائے جہال کہ اس قدر تو طائفہ اسمعیلہ کو بھی مسلم کہ بدعت ضلالت وہی ہے جو بات دین میں نئی پیدا ہو اور دنیوی رسوم وعادت پر حکم بدعت نہیں ہوسکتا )

Fatwa by Imam-e-Ahlesunnat

KHOKHAR786 Group: Members  Joined: 25th Jan, 2010  Topic: 30  Post: 122  Age:  33  
Posted on:23rd Apr 2010, 7:54am
 

bidat In Islam

aoa,

all senior and respectable member,

 i read this thread and also think abt it bt aap ko maloom hai k aaj hamari generation kis taraf ja rahi world level pe kia halat hai , kia hum ko apny hi defination sy ek doosry ko reply krna hai iss liay meri naqs ray ye hai k pls jb bhi kisi ko reply krein tu reply aisa ho k jo athentic ho aur us ko uss mein taqweet mily kisi k jazbat ko thes ma panuchy , hum sary kam wo kr rahy hein jo aap saw k daur mein nahi thy shadi biah mein dekh lein , aps mein laein den k muamlat mein dekh lein , apniy country ko dekh lein , jahan tk chay dekh lein aap ko wo iman islam  bohot km dikhai de ga jis mein insan ka taluq , allaha sy so , sunnat rasool sy ho , islam tu aps mein mohabat ka drs deta hai itefaq ka drs deta hai , amn ka drs deta hai ,

kia hum amn k daye hein?

kia hum mohabt k daye hein?

kia hum allaha aur rasool sy taluq k paband hein?

at the last

mein bohot easy alfaz k satth aap ki ijazat sy ye kehna chata hoon k

mery mutabiq bidat ka mahani ye hai jo hamein in tamam rules sy gumrah krey aur agr humara koi bhi muamla iss mein hamari mada kry tu us us ko bidat hasna kahen gy jo k aaj k iss daur mein zaroori hai ? bt humara asl maqsad

wo hai jo arkan islam hein aur hr wo tareeqa jo un ko ada krny mein helpful hai wo theek ,

agr kisi ki dil azari ho tu mazrt khah hoon

thanks allaha hum ko apny muamlat mein  apy madad farmay

Maryam Group: Members  Joined: 17th May, 2008  Topic: 27  Post: 4675  Age:  34  
Posted on:23rd Apr 2010, 8:25am
 

Biddat And Islam

ikhtelaf sab main paya jata hae even aik ghar k afrad maiN bhi lekin phir bhi isay nafrat ka sabab nahi banana chaiye. koi bhi topic ho us maiN sab apnay zehan aur sect k mutabiq roy de saktay haiN . rest is Allah knows best.

agreed
Paroot bhai may be aap mujhay sirf  kisi sect k hawalay se dekhtay hon lekin meray liye aap aik muslim bhai hain . kuch points pe ikhtela k bawajood bhi main aap ki dil se izaat karti hon aur aaj kal aap ka reply nahi hae tou fikar bhi hae k Allah pak aap ki taraf sab khair karay (ameen)

haq k liye ya haq k muamlay main awaz buland karna bohat achi baat hae lekin ikhlaqiyat k dairay main . umeed hae k aap islam ko aik zabta hayat samajhtay huwe ikhtelafi masail se nikal kar bhi sab se disussion karain . aur doosre topics main bhi apna izhare khayal karain .



paroot Group: Members  Joined: 23rd Nov, 2008  Topic: 67  Post: 1665  Age:  37  
Posted on:25th Apr 2010, 5:48am
 

Biddat

Sister
ekhtelaaf tu sab firqo mein hai leken ess ka matlab yeh tu nahi k app k maslak ka manne wale dosro ko mushrik kahe khair app ko nahi keh raha leken app he ke talluq rakhne wale loogo din dehaare kafir aur mushrik kehte hai jesa k unn ke har tanqeed ka jawab esse forum per quran aur hadees se deya gaya leken wo usee nazar andaz kar k apne fatwe jaare karte hai

kya kese muslim ko essa kehna durust hai???

kya ess se kese muslim ke dilazaare nahi hote???

Maryam Group: Members  Joined: 17th May, 2008  Topic: 27  Post: 4675  Age:  34  
Posted on:25th Apr 2010, 3:30pm
 

paroot bhai

koi kaisa hi muslim kyun na ho, moun zubani ya amli woh Nabi pak salalaho Alehay wasallam kiohabbat bhi dil maiN rakhta hae aur Allah pak ka khof bhi kahin na kahin aa hi jata hae . isliye kisi muslim ko is tarah kehan jis se uski dil.azari ho bohat ghalat baat hae balkay gunnah hae. 
jin threads main reply karti hon wahan bhi maqsad yehi hotaha k sab apnay  sect k mutabiq baat karain na k doosroN ko bura bhala kahaiN .
umed hae aap ne behan kaha haetouis baat ka maan bhi rakh.ain.gay:)
Bewaqoof Group: Members  Joined: 19th Sep, 2010  Topic: 264  Post: 4719  Age:  43  
Posted on:25th Apr 2010, 4:04pm
 

Jannat jaane ka yaqeen ho tu zaroor jaanat mile gi

re: "Punjab k eik city (Pak Patan) main kisi buzurag ka mizar hae wahan pe eik "bihashti darwaza" hae us main se guzrain to jannat pakki."

iss mai hairani ki kia baat hai. ham bahut sara kaam jannat mai jaane ke liye kerte hai aur yaqeen rakhte hai keh yeh kaam kare ge tu jannat mai zaroor jaaye ge. lekin kia iss baat ki guaranee hai keh hamara yaqeen sahi hai.

darasal jannat yaqeen per hai, aap jo kaam bhi jannat ki niat se kare tu aap jaanat mai zaroor jaaye ge. yaha tu aise bhi log hai jin ko jannat per hi yaqeen nahi, on ke liye bihashti darwaza tu kia har cheez be-maani hai.

mazhab aik aqeeda hai, aqeeda ka koi saboot nahi hota. agar kisi ka aqeeda hai keh woh bihashti darwaza se guzar ker jannat jaaye ga tu yaqeen kare ke woh zaroor jaaye ga. aur jo samajhta hai keh bihashti darwaza ki koi haqeeqat nahi tu yaqeen kare keh woh hazar dafa bhi os darwaza se guzar jaaye woh jannat mai nahi jaaye ga.

dunia ke tamam mazahib mai jannat ya jannat jaisa aqeeda hai, aur woh sab log jannat hasil kerne ke liye apne apne aqeede per amal ker rahe hai. agar Pak Patan ke log bhi jannat mai jaane ke liye apne aqeeda (bihashti darwaza) per amal ker rahe hai tu iss mai hairani ki kia baat hai.
H/dr_Qasim Group: Members  Joined: 10th Sep, 2010  Topic: 185  Post: 6533  Age:  40  
Posted on:25th Apr 2010, 4:13pm
 

Jannat jaane ka yaqeen ho tu zaroor jaanat mile gi

Punjab k eik city (Pak Patan) main kisi buzurag ka mizar hae wahan pe eik "bihashti darwaza" hae us main se guzrain to jannat pakki."

jahaa tuk mujy yaad hy es baheshti durwaazy say ek dufa direct kafi log bukdur meah wufaaat paa choky hen , i think 100 say ziyada logo ki mot ho ghi thi , jahalaat ki intahaa hy, meah sumajta hon, agur es durwazy sy gozurny wla junat meah jata hy tu saraa saal ku ni khola rehta sub log junaat meah jayin, hmmm




Bewaqoof Group: Members  Joined: 19th Sep, 2010  Topic: 264  Post: 4719  Age:  43  
Posted on:25th Apr 2010, 4:25pm
 

kisi ke aqeeda per tanqeed nahi kerni chahiye

re: "jahaa tuk mujy yaad hy es baheshti durwaazy say ek dufa direct kafi log bukdur meah wufaaat paa choky hen , i think 100 say ziyada logo ki mot ho ghi thi"

rush aur bhagdar mai iss qisim ka waqia hota hai. lehaza iss qisim ke examples se kisi ke aqeeda ko reject nahi kia jaa sakta. jannat jaane ke khahish mand Hajj per jaate hai aur aksar waha bhi iss qisim ka waqia hota hai. ab iss ka yeh matlab tu nahi keh log Hajj per jaana chor de ya Hajj ke aqeeda per tanqeed kare.
H/dr_Qasim Group: Members  Joined: 10th Sep, 2010  Topic: 185  Post: 6533  Age:  40  
Posted on:25th Apr 2010, 4:46pm
 

kisi ke aqeeda per tanqeed nahi kerni chahiye

Ye aqeeda gomraahi  ki turaf lay kay jata hy islam meah Junat ka rasta Tuqwaa or purhazz gari hy, wo junat ka durwaza hy na kay ye jo log sumaj ray hen , dosri bat eska fasila Allah ny kurna hy broz-a-Hushur kis ny junat meh jana kis ny dozukh meah .namaa -amaaal ky hisaab kitaab kay bhad, Hujj ki misaal ap day ry hen waha kisi ka ye aqeeda ni hota hy meah huj kur kay junaat meah chulaa jaongaa sedaa. Hujj ek furzi ebaadat jesy numaz rozaa zukaat, or ye ek aqeeda jo gult or islami taleemaat kay monaafi aqeeda hy esy kis turaa jayizz kuraar deya jaa sukta hy, hujj ki misaal ap yaa na dayin wahaa bukdur or wajaa sy hoti hy jub kay es durwaazy py buk dur es leye hoti ky hur koi zor data hy, or wo ek durwaaza jo saal meh ek dufa open hota hy, esy gult aqaayd ko zuroor guld kehnaa chaiye, or logo ko suraat-a-mostaqeem ki turaaf raghub kurna chaiye, 
deen-a-islam meh pory pory dakhul ho jayin kisi durwaazy ki zuroorat ni , numaz junaat ko konji hy ap ny sona hoga,

Moderator Note: Please don't change default font



Bewaqoof Group: Members  Joined: 19th Sep, 2010  Topic: 264  Post: 4719  Age:  43  
Posted on:25th Apr 2010, 4:56pm
 

aqeeda aur mazhabi fasad

re: "sy gult aqaayd ko zuroor guld kehnaa chaiye, or logo ko suraat-a-mostaqeem ki turaaf raghub kurna chaiye, "

aqeeda koi bhi ghalat nahi hota, har aadmi ki nazar mai os ka aqeeda sachcha hota hai, agar woh ose ghalat samjhe tu kabhi bhi os ka woh aqeeda nahi hoga.

aqeeda ka koi saboot nahi hota, lehaza ham kisi ke bhi aqeeda ko ghalat ya sahi nahi keh sakte. agar faisla iss tarah kia jaaye ke mera aqeeda sachcha aur doosre ka aqeeda jhoota tu iss tarah doosro ki nazar mai aap ka bhi aqeeda ghalat ho jaaye ga.

lehaza aqeeda ko ghalat kehna hi sab se bari ghalti hai. har aadmi ka aqeeda os ki nazar mai sahi hota hai. aap ka jo aqeeda hai os per amal kare aur doosro ka jo aqeeda hai os ko os per amal kerne de. kisi ke aqeeda per beja tanqeed se hi mazhabi fasad phailta hai. iss dunia mai jetne bhi mazhabi fasad huye hai os ki wajah sirf aur sirf yahi hai keh fasad kerne wale apna aqeeda ko tu sahi samjhte hai aur doosre ke aqeeda ko ghalat. jab tak doosro ke aqeeda ko ghalat samjha jaata rahe ga iss dunia mai mazhabi fasad jaari rahe ga.
H/dr_Qasim Group: Members  Joined: 10th Sep, 2010  Topic: 185  Post: 6533  Age:  40  
Posted on:25th Apr 2010, 5:05pm
 

aqeeda aur mazhabi fasad

yani aj say 1400 saal phaly boto ki bojaa hoti thi onko na roka jataa.? os wukat jo jo on meah onky Aqaayd ki wajaha say mohashury meah fusaad or jahaalat thi osko na roka jataa. yaa indo pak meh jitny oliyaa wuli aay ono ny logo ki raah nomaaai ki wo naa kurty? ky ye onka aqeeda hy onko esaa kurny du, Huq or such ka furq ni keya jataa? tu aj hum muslimaan kesy hoty,

jaha tuk firqaa purasti ki bat hy tu apki bat bhe bujaa hay lakin es turaa ki fursooodaa russam or ruwaaj jin meah kisi turaa ka islamic onsur na payaa jay osko jayiz kesy man leya jay,

meah koi force tu ni kur raha gult baat ko gult keh raha hon, jo bat Quran or sonaat ky monaafi ho osy gult kehna chaiye apny ek Huzrat omar ki wo bat puri hogi jub wo Hujur aswaad ko bosa day ry thy tu ono ny Hujur a aswaad say mokhaatib ho kay keya bolaa tah, or ku bola tah?

baki Firqaa purasti or fusaad kay meah bhee khilaaf hoon lakin abi indo pak ki history esi hy kay en bato ka kulaa komaa kurnaa ksi ky buss ki baat ni rahi ,

meah ny ketni baar Numaz Puri Huram-a-khaba meah laikin serf ek dfua Hujur-a-aswad ko bosa deya wo b tub jub rush ni ta , wesy log waha bot dhukam pal kurty jo jayz ni hy,

kisi bhe gayr islami aqeeda ko jo shirk or bidhaat py monhussir ho osy Quran or Hudess or ashaaba kuraam kholaafaaa-a-rashida jo Islam ki original practice kurty ty onko fallow kurna chaiye, onsy ye sub batin match kurni chaiye pher khod puta chul jata hy ,

firqaa purusti ki buri wajaa aqeeedut meah hud say ziydaa gozzur jana bhe hy, hur Burgozeeda Husti ka ek mukaam hy lakin hum log in bato ka aqeedut or ehtraam meah khiyaal ni kurty or hud sy gozzur jaty hen or pher es aqeedut kay bhad ek aqeeda junam lata hy jo os bay punaah aqeedut ki wajaa sy wuqooh puzeer hota hy or pher ye silsilaa khutam ni hota,

abi recently india meah ek Hindo firqa kay logo ko bucho pay guram dood or guraam kheer gheraaty dikhaaya ghiyaa on logo ky aqeeda kay motabiq ye sub kurny say bucho ko shifaa ho jati onky leye acha hy lakin media meh khubur eye tu sub ny onky es jahilaana aqeedy ki sukhti say muzumat ki or onky khilaaf qanooni karwaai ki gahi ,




pprinces43 Group:   Joined: 01st Jan, 1970  Topic: 35  Post: 164  Age:   
Posted on:25th Apr 2010, 5:55pm
 

jannat

ke hasool me ye kon sa tarika bata rahe hen is door se gurzne ham ye bare manne ka matlab ham ALLAH pr yaqeen nahi rakhte ke wo hmare ache kamo ki waja se hame jannat naseeb farmay gen me to kaho gi jo aisi bato ko manta he wo shirk karta he use apne aman pr yaqeen nahi ager aisa na ho to kabi koi kisi ko aisa na kahy jannat aise hasal ho gi masaal ke tor per ye jo pk me ho raha he khud kush hamle wo bi to jannat ke hasool ke lie hi apni jaan de dety hen to kia unhe jannat mile gi is tarah nahi ji hame jannat sirf hmare amaal ki waja se hi mile gi ALLAH ek haqooq pore hote nhi ham se na ham apne ALLAH ke bando ke haqooq pore or aisi bato per yaqeen kerne lagte hen hen aisa karo gy to jannat mile gi ALLAH ke hqooq pore  karo Allah zror hame jannat naseeb farmay ge Inshallah me kisi ko bi bora nhi kaho gi itna kaho gi ke aisi bato per amal karna chor do sab apny ALLAH pr yaqeen rakhu sb kuch mile ga jo hame chahie is bat ko zahan me rakhie ga ji bewaqoof ji.

H/dr_Qasim Group: Members  Joined: 10th Sep, 2010  Topic: 185  Post: 6533  Age:  40  
Posted on:25th Apr 2010, 6:01pm
 

aqeeda aur mazhabi fasad

hud kush hamle wo bi to jannat ke hasool ke lie hi apni jaan de dety hen to kia unhe jannat mile gi

very good point .......maa sha Allah

Bewaqoof Group: Members  Joined: 19th Sep, 2010  Topic: 264  Post: 4719  Age:  43  
Posted on:25th Apr 2010, 6:20pm
 

aqeeda aur jannat

re: "hud kush hamle wo bi to jannat ke hasool ke lie hi apni jaan de dety hen to kia unhe jannat mile gi"

agar on ka yahi aqeeda hai tu onhai jannat zaroor mile ge. jab aap ko aap ke aqeeda per chalne mai jannat mil sakti hai tu phir onhai kio nahi mile gi? l

lekin aap khood kash hamla kare ge tu aap ko jannat nahi mile gi kio keh aap ke aqeeda ke mutabiq iss tarah jannat nahi milti. aqeeda ka koi saboot nahi hota, lehaza na aap ke aqeeda ko ghalat aur sahi kaha jaa sakta hai aur na hi khoodkash hamla kerne walo ke aqeeda ko. har aik ka aqeeda os ke apni nazar mai sahi hai. kisi ke ghalat kehne se kisi ka aqeeda ghalat nahi hota aur na hi sahi kehne se sahi ho jaata hai.



H/dr_Qasim Group: Members  Joined: 10th Sep, 2010  Topic: 185  Post: 6533  Age:  40  
Posted on:25th Apr 2010, 6:27pm
 

aqeeda aur jannat

yaa tu ap pori tura define kurin ap esy es turaa ki bat kur kay hur kisi ki gult fikur o nuzur ko jayiz kuraar na dayin,
pprinces43 Group:   Joined: 01st Jan, 1970  Topic: 35  Post: 164  Age:   
Posted on:25th Apr 2010, 6:35pm
 

re

lagta he apko to islam ka pata hi nahi kia kah rahy hen zra soch samaj kar boly ager ap sache muslim he to apko aisa sochna bi nahi chahie jo bate hmare mazab deen me nahi he ALLAH apkjo akal de Ameen me bas itna hi kaho gi bewakoof ji.apne deen ko samje hmara deen hamy kia taleem deta he hmare deen me ye bate nehi hen ye karo to jannat mile gi sirf kaha giya he ALLAH KE HAQOOQ OR US KE BANDO KE HAQOOQ PORE KARO OR APNE RASOOL {PBUH}KI SUNNAT PER AMAL KERNE SE ALLAH HAMY JANNAT ATA FARMAY GA INSHALLAH.
For More Detail Click On Page No: 1 2 3  >>
 
 
 
Pakistani Driver Honesty In Dubai  How to find job in Dubai  Indian Students Dance In USA
  Prof Arshad Javed Hypnotist and Clinical Psychologist  

 


Warning :The information presented in this web site is not intended as a substitute for medical care. Please talk with your healthcare provider about any information you get from this web site.
© Copyright 2003-2017 www.noorclinic.com, All Rights Reserved Contact Us